Veelgestelde vragen

Komt het netnummer van het telefoonnummer overeen met de plaats van het adres?
Ja, het netnummer is 0211, dit is het netnummer van Düsseldorf en past bij het postadres.


Ik wil alleen een telefoonnummer, kan dat?
Ja, uiteraard is dit mogelijk. Kijk bij de tarieven voor meer informatie.


Hoe snel kan ik over een postadres en telefoonnummer beschikken?
Wij hebben altijd meerdere telefoonnummers klaar voor gebruik, in de regel kunnen we een telefoonnummer en postadres dan ook binnen een dag voor gebruik inrichten.


Als mijn telefoonnummer op de 8e ingaat, moet ik dan voor de hele maand betalen?
Nee, uiteraard hoeft u alleen te betalen voor de dagen die u gebruikt.


Ik heb meerdere adressen en telefoonnummers nodig, krijg ik korting?

U kunt bij ons natuurlijk altijd terecht voor een scherpe offerte, neem hier contact met ons op.


Ik heb slechts een paar weken een adres nodig, kan dat?
Dit is waarschijnlijk wel mogelijk. U kunt bij ons namelijk altijd terecht voor een passende oplossing: neem voor meer informatie hierover snel contact met ons op.


Ik ben een particulier, kan ik ook een adres krijgen?
Helaas, het postadres is alleen beschikbaar voor bedrijven.


Kan het telefoonnummer ook worden doorgeschakeld naar een mobiel nummer?
Ja, dat is mogelijk. De kosten voor het doorschakelen liggen dan iets hoger.


Waarvoor is de borg?
De borg is een zekerstelling daar wij bij het doorsturen van pakketten portokosten voorfinancieren. Dit kan tot enige honderden euro’s per maand oplopen.


De belastingdienst vraagt om een adres voor “Zustellungsbevollmächtigter” kunnen we bij u terecht?
Ja dit kan, hiervoor boekt u het pakket postadres met  zes maanden opzegtermijn.

Neem contact op

+4921198922494

Wij spreken Nederlands!

 

Probeer direct!
Ook uw eigen postadres in Duitsland aanvragen? Test het nu een maand uit!
Blog
Onze dienstverlening
Neem contact met ons op
Wilt u een postadres in Duitsland, maar eerst meer informatie? Neem dan contact met ons op. Wij staan u van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur graag telefonisch te woord. Stuur buiten deze kantoortijden een e-mail naar het onderstaande e-mail adres.

Kantoor Düsseldorf (DE)
Telefoon: +49 (0)211-98922494
E-mail: info@golden-dutch.nl